Psychoterapia Gestalt

11 komentarzy:

  1. Nie polecam tej pani

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta terapia okazała się ogromnym krokiem do przodu! Poradziłem sobie ze swoimi demonami i znów cieszę się życiem. Polecam Panią Aleksandrę każdemu kto chce coś zmienić w swoim życiu i żyć lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również brałam udział w terapii prowadzonej przez Panią Aleksandrę Muik. Efekty może nie były natychmiastowe, ale cieszę się, że nie poddałam się na początku, bo potem naprawdę widziałam, że czuję się co raz lepiej i z pewnymi sprawami zaczynam sobie radzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka miała dziwny zwyczaj, że musiała pójść popatrzeć na dachu budynku na jakieś miejsce i wrócić. I to codziennie. Wydawała mi się to niezdrowa i trochę niebezpieczna rutyna, więc poleciłam jej mamie wizytę w Wielkopolskim Instytucie Psychoterapii w Poznaniu, gdzie jej pomogli i już nie chodzi na dach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkopolski Instytut Psychoterapii http://wip-poznan.pl/psychoterapia - spisał się na medal. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę samo chodzenie do psychologa ja uważam za coś całkiem normalnego ponieważ części osób na pewno łatwiej jest wyjść w taki sposób z różnego rodzaju problemów. Ja niedawno również odwiedziłem gabinet psychologa https://melka-roszczyk.pl/ i już teraz dokładnie wiem, że był to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o mnie to ja przede wszystkim jestem zdania, że każdy z nas na pewno raz na jakiś czas powinien udać się do gabinetu psychologa na zwykłą rozmowę. Zachęcam właśnie dlatego do odwiedzania poradni https://psycholog-ms.pl/zakres-pomocy/ która moim zdaniem jest jedną z najlepszych opcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Terapia to bardzo ważny obszar. Wiele osób, w tym ja, mówi, że to jedna z najlepszych decyzji w życiu. Każdy kto czuje się na siłach, powinien mieć taką możliwość. Sama korzystałam z usług Pani Marzenny Kruk i jestem zadowolona w 100%.

    OdpowiedzUsuń